Nowy silnik CRT

Wtryskiwacze

Jeśli już spotkało Cię to nieszczęście i Twój silnik CRT się zatarł, pogódź się z kosztami.

To silnik, którego naprawa jest bardzo trudna i kosztowna a często wręcz nieopłacalna.

Tego silnika nie da się tanio i dobrze naprawić.

Silniki CRT CZV CZZ najczęściej są do takiego stopnia zatarte, że nie opłaca się ich naprawiać

Jeśli wał korbowy uległ zatarciu to często jest też skrzywiony i nie nadaje się do regeneracji.

Remont takiego silnika w którym trzeba wymienić wał korbowy oraz wałki rozrządu, tłoki i inne części które zawsze trzeba wymienić musiałby kosztować ponad 50 tysięcy złotych

Takiego remontu nie opłaca się wykonywać

Uważaj na tanie oferty ! Próbując trochę zaoszczędzić możesz stracić znacznie więcej.

Większość silników używanych oferowanych jest z gwarancją rozruchową i bez faktury.

Jeśli taki silnik zatrze się po kilku miesiącach to okaże się żę wyrzuciłeś w błoto sporą kasę.

Podobnie jest z silnikami, które sprzedający nazywają „odnowionymi” lub „po remoncie”.

One również, najczęściej oferowane są z bardzo krótką gwarancją oraz bez faktury VAT.

Ich sprzedawcy nie chcą brać odpowiedzialności za wykonany "remont", dlatego iż doskonale wiedzą że silnik po takim remoncie nie pojeździ zbyt długo.

Zobacz co się stało z silnikiem zakupionym na Allegro po przejechaniu niespełna 1500 km.

Jeśli nie chcesz żeby Twoja historia skończyła się tak samo Skorzystaj z naszej oferty.

Silnik CRT

NOWY silnik taniej niż myślisz

Nowe silniki CRT CZV CZZ kosztują w autoryzowanych serwisach Audi 80559 zł.

W naszym serwisie zamiast tych niezbyt udanych silników montujemy jednostki o kodzie DEN, które są poprawioną wersją w/wym. silników i w ASO Vw, jako Austauschmotor (oddając złom) kosztują 57969 zł.

U nas taki NOWY silnik kosztuje 49900 zł.

W ASO silniki te są na zamówienie i często na dostawę trzeba poczekać nawet kilka tygodni.

U nas zawsze posiadamy je na miejscu i wymieniamy nawet 4 sztuki w tygodniu.

Wymieniając silnik 3,0 TDI w VAG-EXPERT zaoszczędzisz nawet 48 000 złoty.

To jest przykład od klienta, któremu ASO wyceniło wymianę na 116 237 zł a u nas zapłacił 68 312 zł.

Dlaczego aż tak duża różnica w cenie ?

Różnica bierze się z polityki handlowej marek Audi i Volkswagen. Silniki CRT CZV i CZZ przeznaczone są do Audi (czyli marki premium) dlatego kosztują w ASO prawie 23 tysiące więcej niż silnik DEN (który jest do Volkswagena) pomimo że niczym się od niego nie różnią.

Poza tym my sprzedajemy te silniki o 8 tys. zł. taniej niż ASO, oraz mniej kasujemy za wymianę

KORZYSTAJ Z USŁUG PROFESJONALISTÓW

Posiadamy niewątpliwe doświadczenie w remontach i wymianie silników. Zajmujemy się tym od 28 lat. Wyremontowaliśmy ponad 200 silników 3,0 TDI i zamontowaliśmy około 140 takich NOWYCH silników.

2 LATA GWARANCJI BEZ LIMITU PRZEBIEGU

Kupując silnik z wymianą w naszym serwisie otrzymasz na niego oraz wszystkie pozostałe części i czynności 24 miesięczną gwarancję naszej firmy, czyli znanej marki VAG-EXPERT.

Jak wymieniamy silniki

Wymiana silnika CRT

Wymiana silnika 3,0 TDI to dość skomplikowana operacja, wymagająca wiedzy i doświadczenia.

Nieprawidłowo wykonany montaż silnika oraz brak usunięcia usterek w elementach osprzętu, które spowodowały zatarcie pierwotnego silnika, spowoduje awarię nowej jednostki.

ODDAJ POJAZD W RĘCE FACHOWCÓW

Wymiana zatartego silnika 3,0 TDI to proces składający się z wielu czynności związanych z ustaleniem oraz naprawą lub wymianą elementów osprzętu silnika, które były przyczyną jego zatarcia oraz elementów które na skutek tej awarii zostały uszkodzone.

Ustalamy przyczyny zatarcia silnika

Na pierwszy ogień do sprawdzenia idą wtryski

Wtryskiwacze testujemy na profesjonalnym stole probierczym Carbon Zapp MTBR

Wtryskiwacz który nie zaliczy testów trzeba wymienić. Jeśli osiągnie wynik pozytywny otrzyma nowy kod Imei, który później trzeba dopisać do sterownika w samochodzie.

Kolejnym elementem do sprawdzenia jest DPF

Filtr testujemy przy użyciu profesjonalnej maszyny, Szwajcarskiej firmy FFSolution

Jeśli DPF jest zapchany podejmujemy próbę wyczyszczenia go z użyciem w/wym urządzenia. Jeśli proces czyszczenia się nie powiedzie, filtr cząstek stałych musi zostać wymieniony.

Do sprawdzenia jest także turbosprężarka

Turbosprężarkę testujemy na profesjonalnym urządzeniu TurboTest firmy Cimat

Turbina jest smarowana olejem silnikowym, dlatego często jest również zatarta z tych samych przyczyn co silnik. Jeśli turbina nie przejdzie pozytywnie testu trzeba ją wymienić.

Podniesienie ciśnienia oleju silnikowego

To kolejny ważny zabieg który wykonujemy podczas każdej wymiany silnika

Polega on na przeprogramowaniu sterownika silnika tak aby uzyskać wyższe ciśnienie oleju silnikowego, taka modyfikacja pozwoli znacznie wydłużyć żywotność nowego silnika.

Przy każdej wymianie silnika 3,0 TDI czyścimy z nagarów elementy układu dolotowego silnika

Wymieniamy elementy osprzętu zanieczyszczone opiłkami z zatartego silnika, których nie da się skutecznie oczyścić, takie jak chłodnica oleju czy czujnik poziomu oleju. Wszystkie uszczelki pod przekładane elementy stosujemy nowe. Wymieniamy filtr paliwa i powietrza oraz gaz i olej w klimatyzacji.

Poznaj nas lepiej

Baner VAG-EXPERT

Dodatkowo proponujemy:

Transport samochodu

Odbierzemy Twój samochód do naprawy z dowolnego miejsca w Polsce i Europie

Samochód zastępczy

Na cały czas naprawy Twojego pojazdu możesz otrzymać samochód zastępczy

Skontaktuj się z nami

Konsultantka VAG-EXPERT

Masz pytania dotyczące wymiany lub naprawy silnika ?

Pomożemy Ci podjąć decyzję

08:00-18:00
VAG-EXPERT

ul. Kolonia 19

43-430 Skoczów

Autorem i właścicielem tej strony jest: