Remont silnika powinien być i zazwyczaj jest tańszą alternatywą niż zakup nowej jednostki.
Silnik po prawidłowo wykonanym remoncie powinien przejechać co najmniej 100 tys. km.
12 miesięcy gwarancji bez limitu kilometrów.
Cena naprawy silnika zależy głownie od tego, które części muszą w nim zostać wymienione.
Żeby wycenić naprawę trzeba silnik rozebrać i zweryfikować stan wszystkich jego elementów.
Jeśli w Twoim silniku wał korbowy lub blok silnika czy głowice są tak uszkodzone że nie nadają się do regeneracji oraz jeśli trzeba wymienić wałki rozrządu i popychacze to nie opłaca się go remontować, ponieważ taniej można kupić nowy silnik z 24 miesięczną gwarancją.
Pomożemy Ci podjąć decyzję czy warto Twój silnik remontować, czy lepiej wymienić na nowy
Jeśli podejmiesz decyzję o regeneracji silnika - przystępujemy do pracy.
Regenerujemy blok i obie głowice silnika.
W każdym silniku wymieniamy: tłoki z pierścieniami i wszystkie panewki, pompę oleju, wszystkie uszczelki, simeringi, śruby: głowic, stopek wału i korbowodów, wszystkie elementy rozrządu (łańcuchy, napinacze i ślizrgi) oraz wiele innych elementów, których zgodnie z instrukcjami nie można użyć ponownie.
Przedstawiam tu przykładową wycenę remontu silnika CRT, w którym trzeba wymienić wał korbowy oraz wałki rozrządu.
Masz pytania dotyczące wymiany lub naprawy silnika ?
Pomożemy Ci podjąć decyzję
ul. Kolonia 19
43-430 Skoczów